1. Objectius del Curs Responsabilitat Social Corporativa

Els objectius del curs Responsabilitat Social Corporativa (RSC) son:

  • La integració de la Responsabilitat Social Corporativa al sistema de gestió de l’empresa.
  • Dotar als participants dels coneixements per aplicar polítiques de Responsabilitat Social Corporativa a les seves organitzacions o empreses, integrant-la al seu sistema  de gestió.
  • Conèixer les diferents eines per implementar estratègies de RSC, sistemes de mesura, gestió i avaluació més apropiades per les diferents entitats i como utilizar los procesos existentes
  • Mejorar la comunicación de la Responsabilidad Social Empresarial. El curso ayuda al participante a poner en valor aquellas acciones y proyectos socialmente responsables en los que estén implicados, logrando que sea una ventaja comercial para ellas.
  • Facilitar la implantació de la Responsabilitat Social a través d’un pla d’acció i de la integració de la RSC al sistema de gestió integrat.

2. Mètode del curs Responsabilitat Social Corporativa

Adaptem el curs a les necessitats de cada client. D’aquesta forma podem assegurar que el curs és actiu i participatiu a partir de diferents tallers pràctics que proposem i de casos pràctics.

3. Curs Responsabilitat Social Empresarial dirigit a

El curs va dirigit a totes aquelles persones interessades en conèixer la implicació d’aquesta nova gestió empresarial i a tots aquells que vulguin ampliar els seus coneixements i competències professionals en accions de RSC com ara integració en els seus sistemes de gestió actuals.

4. Programa del curs Responsabilitat Social Corporativa

El programa del curs Responsabilitat Social Corporativa es:

  1. La necessitat de la Responsabilitat Social Corporativa
  2. Bases de la Responsabilitat Social Corporativa
  3. Bones Pràctiques vinculades amb la Responsabilitat Social Corporativa.
  4. Certificado de Responsabilidad Social Corporativa
  5. Memória de Responsabilidad Social Corporativa: Memoria GRIForética.
  6. Comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa