Servei de Gestor Xarxes Socials o community manager

El nostre servei de Gestor Xarxes Socials el pot ajudar a:

  • Elaborar l’estratègia de les xarxes socials d’acord amb el pla estratègic i el pla de màrqueting de l’organització.
  • Dinamitza les xarxes socials, creant, analitzant i si escau modificant l’estratègia de comunicació online, perquè el community manager pugui fomentar amb els clients una comunicació transparent, oberta i honesta, apropant nous públics afins amb la marca.
  • Crea i promociona comentaris i continguts a Blogs i Webs per ajudar a crear marca i donar a conèixer la seva proposta de valor.
  • Benchmarking. Com a Gestor Xarxes Socials vigilem els moviments de la competència, detectant les converses i opinions que fa amb els seus clients.
  • Seguiment i anàlisi de campanyes i estratègies de màrqueting online, i fer un seguiment precís del retorn de la inversió (ROI) per cada mercat objectiu o target al que es dirigeix la campanya de màrqueting online.

Online community manager d’EmasConsultors:

El nostre servei de Gestor Xarxes Socials d’internet (online community manager) aporta els següents valors diferenciats:

  • Branding, fent augmentar el valor de la marca, explicant el Gestor Xarxes Socials la proposició de valor de l’organització i vigilant a través de les xarxes socials la reputació online.
  • Marketing digital i publicitat digital, d’acord amb l’estratègia del pla de màrqueting de l’organització.
  • Sosté, augmenta i defensa la comunicació digital amb els clients gràcies al coneixement que té el community manager de les necessitats i els interessos dels clients.
  • Gestió de la Reputació Online, protegint la marca i usurpacions d’identitat a internet evitant danys corporatius.
  • Gestió de la marca a Internet, a partir de les estratègies establertes per comprovar si es compleixen els objectius o cal fer ajustos per millorar les tasques que son necessàries per aconseguir el posicionament eficaç de la web.
  • Coneixement del context, d’acord amb els requisits nous de la norma ISO 9001. Facilita el coneixement del nivell de satisfacció dels clients així com la detecció de les seves necessitats i oportunitats de negoci.
  • Facilita la “innovació oberta, oferint així noves formes de comunicació més rellevants en les que el client es sent part activa de l’organització.

Conceptes clau sobre el Gestor Xarxes Socials.