Objectius del curs
Amb el Curs màrqueting digital i Community manager, els participants de la formació seran capaços de :
- Establir una estratègia de màrqueting on line integrant el màrqueting digital amb el pla de màrqueting i pla de negoci de l’organització.
- Vendre més a través d’internet fent servir eines com la web, blog, ecommerce i les xarxes socials
- Adquirir habilitats de Community manager com ara segmentar el mercat, fer servir diferents eines de màrqueting digital i establir els KPI del quadre de comandament vinculats amb el màrqueting digital a partir dels resultats de Google Analytics i Xarxes Socials.
Mètode del curs màrqueting digital
El curs es pot “in company” (demani’ns pressupost) o “on-line”.
El mètode de la formació sobre màrqueting digital i community manager és interactiu, amb documentació i exercicis pràctics aplicables a la seva organització per que al final del curs apliqui el màrqueting digital i la gestió de les xarxes socials.
Després del curs s’obté un diploma acreditatiu de realització del curs. Curs bonificable per la Fundae.
Dirigit a:
El curs està dirigit a:
- Administrador o Gerència, per adquirir les bases de l’estratègia de màrqueting digital.
- Responsable de Màrqueting o Responsable Comercial, per establir una estratègia de màrqueting digital i criteris per valorar-la a partir de Google Analytics.
- Personal de màrqueting – comercial per saber interpretar els resultats interpretar els resultats de Google Analytics i saber proposar accions correctives.
Programa del Curs màrqueting digital i community manager
El programa del Curs màrqueting digital i community manager per elaborar o optimitzar el plan de màrqueting digital és:
- Pla de màrqueting digital
- Criteris per crear una pàgina web
- Usabilitat web
- Conversió visites en clients
- Posicionament natural a buscadors
- Eines de pagament per clic
- Blog màrqueting per atraure visites
- Xarxes Socials (Instagram, Linkedin i Facebook)
- Reputació corporativa online
- Màrqueting viral
- Google Analytics – Analytica web