Normes de sistemes de gestió de la qualitat
Les principals normes vinculades amb sistemes de qualitat són:
ISO 9001 - Sistemes de Gestió de la Qualitat
Els requisits ISO 9001 aporta un sistema de gestió de qualitat basat en la millora contínua, satisfacció del client, eficiència operativa i compliment de requisits.
La norma ISO 9001 de gestió de qualitat més utilitzada en tots els sectors d’activitat i mida d’empresa.
Et podem ajudar a aconseguir la certificació ISO 9001, fer l’auditoria interna ISO 9001 o mantenir-lo amb el nostre servei d’outsourcing ISO.
ISO 9004- Orientació per assolir l'èxit sostingut
La norma ISO 9004 aporta orientació per millorar el rendiment organitzacional, sostenibilitat i eficiència, anant més enllà de ISO 9001 per assolir excel·lència.
Amb el nostre servei d’Outsourcing ISO us ajudem a implantar els requisits ISO 9001.
TS 16949 - Qualitat al sector de l'automòbil
IATF 16949 aporta un sistema de gestió de qualitat a l’automoció, millorant processos, reducció de defectes, eficiència, satisfacció del client i compliment.
Amb la nostra consultoria IATF 16949 us ajudem a aconseguir la certificació oa mantenir-lo.
ISO 22301 - Continuïtat del negoci
ISO 22301 aporta un sistema de gestió de continuïtat del negoci, assegurant resiliència, resposta eficaç davant de crisi, minimització d’impactes i recuperació ràpida.
UNE 93200 - Carta de Serveis
UNE 93200 contiene directrices para la elaboración de cartas de servicios, mejorando transparencia, compromiso, calidad, comunicación y satisfacción del cliente.
ISO 31000 - Gestió del risc
ISO 31000 aporta un marc per a la gestió del risc, millorant la presa de decisions, la resiliència, la seguretat, la continuïtat i el rendiment de l’organització.
Q Qualitat Turística
La Q de qualitat de l’ICTE aporta garantia de qualitat turística, millora la gestió, la satisfacció del client, la diferenciació competitiva, la professionalització i el prestigi per als establiments.
Model EFQM d'excel·lència
EFQM aporta un model d’excel·lència per millorar el rendiment organitzacional, la innovació, el lideratge, la sostenibilitat, la satisfacció del client i la competitivitat empresarial.
ISO 20000 - Qualitat del servei
ISO 20000 aporta un sistema de gestió de serveis de TI eficient, millorant qualitat, alineació amb el negoci, continuïtat del negoci, seguretat i satisfacció del client.
Normes de qualitat sectorials
Les normes sectorials de gestió de la qualitat són:
ISO 13009 - Sistemes de Gestió de la Seguretat a les platges
ISO 13009 de gestió de la qualitat a platges proporciona directrius per a la gestió sostenible de platges turístiques, enfocant-se en seguretat, serveis, accessibilitat i protecció ambiental.
Us podem ajudar a aconseguir la certificació i a mantenir-la.
EN 13816 - Transport de passatgers
La norma UNE 13816 estableix criteris de qualitat en el transport públic, enfocant-se a la satisfacció de l’usuari, eficiència, seguretat i sostenibilitat del servei.
UNE 179002 - Transport sanitari
UNE 179002 aporta qualitat i seguretat al transport sanitari, millorant gestió, atenció al pacient, formació, eficiència i compliment normatiu.
Consultoría ISO de qualitat
Oferim serveis integrals de consultoria ISO de qualitat:
- Certificació ISO. Us ajudem amb la norma de qualitat que necessiteu. Més de 20 anys d’èxit ens avalen, per fer un pressupost a mida de les vostres necessitats.
- Auditoria ISO interna o proveïdors de la seva certificació ISO. Auditories integrades amb auditors sènior.
- Outsourcing ISO per externalitzar les tasques com a responsable del sistema de gestió de la qualitat.
- Cursos de formació ISO a mida de les vostres necessitats. Cursos presencials, online o mixtos.