Auditoria Responsabilitat Social Empresarial

Què aporta una auditoria Responsabilitat Social?

Una auditoria Responsabilitat Social Empresarial és una eina que ajuda a tenir un comportament ètic i transparent. Li aportarà:

  • Garantir que els seus productes o serveis son socialment responsables. Implica complir requisits econòmics, socials, ambientals i respectant els drets laborals de les persones involucrades a la producció o prestació del servei.  El deteriorament de la reputació de moltes empreses procedeix sobretot de males pràctiques a la seva cadena de valor o cadena de subministre, que pot afectar a les vendes i a la rendibilitat.
  • Avaluació de la conformitat i eficàcia amb les normes, guies o iniciatives de Responsabilitat Social tant dins d’una organització, com a la seva cadena de valor, que es fonamental per donar continuïtat als resultats de qualsevol negoci.
  • Ajuda a la Reputació, en garantir que es consideren les expectatives de les parts interessades i stakeholders. A més, ajuda a garantir el compliment dels requisits econòmics, socials i ambientals a cada un dels punts de la cadena de valor, inclosos els seus proveïdors, distribuïdors, contractistes i subcontractistes, etc.

Per què escollir EmasConsultors?

Amb EmasConsultors l’auditoria Responsabilitat Social empresarial tindrà l’èxit esperat. L’auditoria Responsabilitat Social ajuda a integrar la Responsabilitat Social al seu certificat ISO.

Les nostres auditories de Responsabilitat Social son les més complertes, en incloure:

  • L’estudi del compliment dels requisits socials i/o ètics. Facilita el compliment de la legislació i requisits voluntaris aplicables.
  • L’avaluació dels processos de producció i prestació dels serveis.
  • La verificació de les condicions del lloc de treball.
  • La comprovació que el producte és sostenible des d’una perspectiva ambiental i social.
  • La revisió del compliment de criteris de seguretat internacionals.
  • L’avaluació de la qualitat i seguretat del producte respecte als requisits establerts pel client.
  • L’avaluació del compliment dels requisits a les relacions client – proveïdor intern
  • Fem auditories de Responsabilitat Social, de la norma que necessiti:

Contacta amb nosaltres i l’atendrem personalment per controlar el risc de perdre la seva reputació i imatge de la marca.