Cost ISO 9001 a Catalunya
Cost ISO 9001 a Catalunya Read More »
La gestió per processos dóna una visió integral i sistemàtica del funcionament de l’empresa on cada procés està alineat amb els objectius estratègics i aporta valor al client. En gestionar així, s’optimitza l’eficiència, es minimitzen els errors i es millora la capacitat d’adaptació davant de canvis a l’entorn. Un quadre de comandament o un sistema
Què és la Declaració d’aplicabilitat? La Declaració d’Aplicabilitat (DdA) és un document clau en un Sistema de Gestió de Seguretat de la Informació (SGSI) basat en la norma ISO/IEC 27001. Identifica els controls de seguretat aplicables a l’organització, en justifica la inclusió o l’exclusió i en reflecteix l’estat d’implementació. Serveix com a referència per a
Declaració d’aplicabilitat (SoA) Read More »
Una revisió per la direcció segons una norma ISO (com la ISO 9001 de gestió de qualitat, ISO 14001, EMAS o ISO 50001 de gestió ambiental, ISO 27001 o ENS de seguretat de la informació o ISO 45001 de seguretat laboral) és una eina clau per garantir la millora contínua del sistema integrat de gestió.
Revisió per la direcció Read More »
L’Anàlisi del context i les parts interessades és una eina requerida en una certificació ISO. Ens ajuda a detectar estratègies per a lèxit sostenible en el temps. Facilita com les empreses poden navegar tant al seu entorn actual per fer de les cadenes de valor un motor d’impacte positiu i creixement sostenible. A l’anàlisi del
Anàlisi del context i parts interessades Read More »
La millora contínua amb PDCA El cicle PDCA (Pla-Do-Check-Act), també conegut com a cicle de Deming, és una eina per a la millora contínua en sistemes de gestió. Està format per quatre fases clau que es repeteixen cíclicament per afavorir l’anàlisi i optimització de processos, serveis o productes. Pla (Planificar): S’identifiquen problemes, es recullen dades
Clicle de Deming o PDCA Read More »
Què és una auditoria interna de qualitat? Una auditoria interna de qualitat és un procés sistemàtic, independent i documentat per obtenir evidències i avaluar de manera objectiva si es compleixen els requisits de la norma auditada. De manera més concreta, el propòsit de l’auditoria és: Determinar la conformitat o no-conformitat del sistema de gestió de
Com fer una bona auditoria interna Read More »
Consultoria Empresa: Per què és important? La consultoria empresa permet obtenir una perspectiva externa i especialitzada que és clau per identificar i prioritzar àrees de millora que poden no ser evidents des de dins. Facilita el desenvolupament de solucions personalitzades, ajustades a les necessitats i reptes específics. Com a resultat, s’optimitzen processos, es milloren els
Consultoria empresa Read More »
La millora contínua és un procés recurrent d’optimització per augmentar l’eficiència, complir requisits i millorar l’exercici, mitjançant l’avaluació i la implementació d’accions correctives i de millora. La millora contínua en un sistema integrat de gestió certificat optimitza processos, augmenta eficiència i assegura qualitat segons ISO 9001, gestió ambiental ISO 14001 o EMAS, seguretat laboral ISO
Els Sistemes de Gestió Integrats augmenten l’eficàcia i l’eficiència del certificat ISO. El fet que les normes ISO segueixin el mateix Annex V com a índex, facilita aquesta integració. En fusionar els diferents sistemes de gestió, s’aconsegueix una sinergia que permet a totes dues àrees complementar-se i enfortir-se mútuament A més, la integració en una
Sistemes de Gestió Integrats Read More »