Serveis de consultaria Responsabilitat Social

Certificat Responsabilitat Social

Como consultoria de responsabilitat social empresarial, el podem ajudar a aconseguir la certificació responsabilitat social que necessiti.

Memòries de Responsabilitat Social

A més de la certificació Responsabilitat Social, el podem ajudar a fer l’auditora responsabilitat social empresarial:

  • Memòria GRI. L’ajudem a elaborar la memòria de responsabilitat social, d’acord amb les normes GRI.
  • ODS – Objectiu  pel Desenvolupament Sostenible

Auditoria de Responsabilitat Social

Podem ajudar-lo a valorar-se, seguint una auditoria de comerç ètic o Responsabilitat Social:

Què aporta una certificació de Responsabilitat Social?

La Responsabilitat Social és bona per l’empresa, per la comunitat i la societat en general. Si bé, no és una pràctica obligatòria, amb tots els beneficis que implica, les empreses se l’han de prendre com una necessitat  i treballar-la per ser socialment responsables.

  • Genera confiança pública. Els consumidors prefereixen gastar diners en una empresa que recolza i participa a les activitats per millorar la societat, ja que els consumidors condien en ella. A llarg termini, l’empresa cada vegada serà més popular. Així, un día, pot obtenir notorietat i reputació a través de la premsa  i xarxes socials gràcies a la cobertura de noticies vinculades amb el nostre compromís social.
  • Potencia les relacions positives amb els consumidors. Implica una atracció dels consumidors i que els consumidors estan orgullosos de ella. A més, atrau i reté als treballadors. Els treballadors es senten compromesos i productius quan entren al treball tots els dies. Moltes persones, especialment els milenials, prefereixen treballar per una empresa que tingui un elevat nivell de RSE.
  • Sostenibilitat ambiental. Aquest és un dels beneficis a llarg termini més importants. La RSE ajuda a ser més sostenibles a partir de la reducció de les emissions de carboni i a fer servir energia renovable.
  • Augmenten els guanys. Els principals estudis de mercat, indiquen que els consumidors estan disposats a pagar més per productes d’empreses socialment responsables. Els guanys augmentaran perquè més Responsabilitat Social atraurà més clients.
  • Fomenta el creixement professional i personal. Amb una cultura de responsabilitat social, és més fàcil promoure el voluntariat entre els seus treballadors i animar-los a fer donacions a ONGs. Els treballadors es sentiran motivats a ser productius i creatius pel seu compte. En conseqüència, els treballadors poden desenvolupar-se professional i personalment com a resultat de la responsabilitat social corporativa.