Servei de Gestor Xarxes Socials o community manager
El nostre servei de Gestor Xarxes Socials el pot ajudar a:
- Elaborar l’estratègia de les xarxes socials d’acord amb el pla estratègic i el pla de màrqueting de l’organització.
- Dinamitza les xarxes socials. Crea, analitza i si escau modifica l’estratègia de comunicació online, perquè el community manager pugui fomentar amb els clients una comunicació transparent, oberta i honesta, apropant nous públics afins amb la marca.
- Crea i promociona comentaris i continguts a Blogs i Webs per ajudar a crear marca i donar a conèixer la seva proposta de valor.
- Benchmarking. Com a Gestor Xarxes Socials vigilem els moviments de la competència. També detecta les converses i opinions que fa amb els seus clients.
- Seguiment i anàlisi de campanyes i estratègies de màrqueting online. Implica fer un seguiment precís del retorn de la inversió (ROI) de la campanya de màrqueting online.
Online community manager d'EmasConsultors
El nostre servei de Gestor Xarxes Socials d’internet (online community manager) aporta els següents valors diferenciats:
- Branding, fent augmentar el valor de la marca, explicant el Gestor Xarxes Socials la proposició de valor de l’organització i vigilant a través de les xarxes socials la reputació online.
- Marketing digital i publicitat digital, d’acord amb l’estratègia del pla de màrqueting de l’organització.
- Sosté, augmenta i defensa la comunicació digital amb els clients. Ho aconsegueix perquè el community manager coneix les necessitats i expectatives dels clients.
- Gestió de la Reputació Online, protegint la marca i usurpacions d’identitat a internet evitant danys corporatius.
- Gestió de la marca a Internet, a partir de les estratègies establertes per comprovar si es compleixen els objectius o cal fer ajustos per millorar les tasques que son necessàries per aconseguir el posicionament eficaç de la web.
- Coneixement del context, d’acord amb els requisits nous de la norma ISO 9001. Facilita el coneixement del nivell de satisfacció, necessitats i expectatives dels clients.
- Facilita la “innovació oberta”, oferint així noves formes de comunicació més rellevants en les que el client es sent part activa de l’organització.