Auditoria interna OEA

Valor afegit de la nostra Auditoria interna OEA

Una auditoria OEA – Operador Econòmic Autoritzat, a més de ser una auditoria duanera , aporta el següent valor diferencial:

  • Facilita el compliment dels requisits OEA, i si fos el cas d’una reavaluació OEA. En auditar el grau de compliment dels requisits OEA, els mantenim al dia. Amb l’auditoria estarà preparat per a una reavaluació OEA per part de la Duana.
  • Millora contínua. Amb l’informe d’auditoria a través de les irregularitats (no conformitats), observacions i oportunitats de millora, coneixerà els punts a treballar i millorar passa assegurar el compliment dels requisits OEA i dels requisits Trust & Check.
  • Detecció d’oportunitats i punts de millora. En l’auditoria interna OEA detectarem les eines vinculades amb un OEA que li poden aportar negoci com la sol·licitud d’un Dipòsit Duaner o el Despatx en factoria. També es detecten fortaleses, oportunitats de millora, amenaces i febleses.
  • Vengui i guanyi més. Detectarà les eines que puguin ajudar als seus clients com obrir nous mercats. Gràcies a l’auditoria interna OEA fidelizará als seus clients donant-los més valor.
  • Auditoria OEA integrada en la seva certificació ISO. Com a experts en consultoria OEA i en consultoria ISO sabem executar una auditoria interna OEA útil. Integrem els requisits del certificat ISO amb els d’Operador Econòmic Autoritzat.
 

Per què elegir-nos per l'auditoria interna OEA?

Els principals factors que cal tenir en compte per escollir EmasConsultors per fer l’auditoria interna OEA interna son:

  • Auditors amb experiència OEA. Els nostres auditors OEA tenen més de 50 casos d’èxit en implantació i tramitació Operador Econòmic Autoritzat. Assegurem l’èxit de l’auditoria interna Operador Econòmic Autoritzat.
  • Auditoria OEA molt útils per direcció. Feta per un auditor OEA sènior, que com a Executive MBA elabora l’informe d’auditoria interna OEA que és una eina que ajuda a la presa de decisions de la Direcció.
  • Integri l’estratègia, el màrqueting i altres certificats ISO. A les nostres auditories OEA pensem que l’auditoria interna OEA és una excel·lent eina perquè l’auditoria Operador Econòmic Autoritzat ajudi a la millora continua del Pla Estratègic, Pla de Negoci, Pla de Màrqueting, Plan de Continuïtat del Negoci, certificats ISO (com ISO 9001ISO 27001 e ISO 28001) i altres requisits com de SSL o LOPD.
  • Guanyi temps. Nosaltres fem l’auditoria interna OEA, dediqui’s a fer allò que l’ajuda a facturar. No dediqui temps a formar-se com auditor intern, planificar l’auditoria i executar-la.

Altres serveis de Consultoria OEA

A més de l’auditoria OEA, destaquem els següents serveis com a consultors OEA:

  • Certificat OEA. Consultoria OEA per aconseguir la certificació d’Operador Econòmic Autoritzat per la Duana en simplificacions i / o seguretat.
  • Reavaluació OEA.
  • Outsourcing OEA. Demani sense compromís com estalviar diners, externalitzant les tasques per mantenir actualitzats els requisits d’Operador Econòmic Autoritzat.
  • Del OEA al Pla Estratègic. Demani’ns sense compromís com pot convertir el seu certificat OEA amb el seu Pla Estratègic o Pla de Negoci.
  • Formació OEA, adaptada a les seves necessitats. Tramitem la Fundae.

Requisits de l'auditoria OEA

A l’auditoria interna OEA es verificarà el compliment dels requisits d’un Operador Econòmic Autoritzat:

Historial de compliment de requisits duaners

En el cas que existeixin, les possibles irregularitats vinculades amb els requisits duaners, han d’estar correctament identificats i gestionats com a irregularitats duaneres, amb la condició de passar els requisits de l’auditoria.

Referent al “Sistema de gestió de registres comercials i logístics”, tindrà en compte:

  • a) Sistema de comptabilitat coherent amb principis comptables i que faciliti el control duaner:
  • b) Accés a registres duaners i de transport.
  • c) Sistema logístic que diferenciï mercaderies comunitàries i no comunitàries.
  • d) Organització administrativa adequada.
  • e) Utilització de llicències i autoritzacions, com les de les aplicacions informàtiques.
  • f) Arxiu i seguretat de la documentació.
  • g) Formació dels empleats en matèria d’incompliments.
  • h) Seguretat dels sistemes informàtics.

La solvència financera s’evidencia a través dels impostos de societats, indicadors econòmics o plans de negoci.

Té en compte:

  • a) Seguretat dels edificis.
  • b) Control d’accessos.
  • c) Seguretat de les mercaderies.
  • d) Gestió de llicències vinculades a restriccions i prohibicions.
  • e) Identificació de socis comercials.
  • f) Política de contractació.
  • g) Programes de sensibilització, com a través de cursos OEA periòdics a tots els empleats implicats.