1. Objectius del curs màrqueting digital i community manager

Amb el Curs màrqueting digital i Community manager, els participants de la formació seran capaços de :

  • Establir una estratègia de màrqueting on line integrant el màrqueting digital amb el pla de màrqueting i pla de negoci de l’organització.
  • Vendre més a través d’internet fent servir eines com la web, blog, ecommerce i les xarxes socials
  • Adquirir habilitats de Community manager com ara segmentar el mercat, fer servir diferents eines de màrqueting digital i establir els KPI del quadre de comandament vinculats amb el màrqueting digital a partir dels resultats de Google Analytics i Xarxes Socials.

2. Mètode del curs màrqueting digital

El curs màrqueting digital es pot “in company” (demani’ns pressupost) o “on-line”.

El mètode del curs de màrqueting digital i community manager és interactiu, amb documentació i exercicis pràctics aplicables a la seva organització per que al final del curs apliqui el màrqueting digital i la gestió de les xarxes socials.

Després del curs de màrqueting digital s’obté un diploma acreditatiu de realització del curs.

Curs bonificable per la Fundación Tripartita.

3. Curs Màrqueting digital i community manager està dirigit a:

El Curs màrqueting digital i community manager està dirigit a:

  • Administrador o Gerència, per adquirir les bases de l’estratègia de màrqueting digital.
  • Responsable de Màrqueting o Responsable Comercial, per establir una estratègia de màrqueting digital i criteris per valorar-la a partir de Google Analytics.
  • Personal de màrqueting – comercial per saber interpretar els resultats interpretar els resultats de Google Analytics i saber proposar accions correctives.

4. Programa del Curs màrqueting digital i community manager

El programa del Curs màrqueting digital i community manager per elaborar o optimitzar el plan de màrqueting digital és:

  1. Pla de màrqueting digital
  2. Criteris per crear una pàgina web
  3. Usabilitat web
  4. Conversió visites en clients
  5. Posicionament natural a buscadors
  6. Eines de pagament per clic
  7. Blog màrqueting
  8. Xarxes Socials
  9. Reputació corporativa online
  10. Màrqueting viral
  11. Google Analytics – Analytica web