Beneficis CEPA Certified
CEPA Certified d’acord amb la norma europea EN 16636, està desenvolupat per la Confederació d’Associacions Europees de Control de Plagues (CEPA) per al sector de control de plagues. CEP Certified aporta els següents beneficis:
- Imatge millorada amb els seus clients: valoraran la condició de CEPA Certified. CEN, CEPA i els seus socis desitgen garantir que el sector sigui reconegut per aportar un enfocament responsable del control de plagues en tots els països de la Unió Europea i la AELC.
- Millor qualitat de servei: la norma EN 16636 està dissenyada per a ajudar a millorar el negoci de “Control de plagues”. La certificació és una garantia de control i ús professional, proporcionarà un important suport als productes que són indispensables per a protegir les persones, els edificis i les empreses, però que, malgrat això, són objecte de mesures de restricció o retirada.
- Un marc de referència únic i independent de la professionalitat de la seva empresa en comparació amb la seva competència. Mitjans per a promocionar la seva professionalitat basada en el servei i en la qualitat en comptes d’en el preu.
- Una major conscienciació entre els seus clients respecte a la important funció del seu sector per a la salut pública. La norma conscienciarà sobre el valor que representa per a la societat el sector del control de plagues mitjançant el manteniment de la salut i la higiene.
- Integrable amb altres certificacions, com a ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 i EMAS.
Requisits del certificat CEPA
La norma EN 16636, especifica els requisits i les competències que els proveïdors professionals de serveis de gestió de plagues han de complir per a protegir la salut pública, els béns i el medi ambient. Aquesta norma és aplicable per a tots aquells que són responsables de la prestació de serveis de gestió de plagues, inclou l’avaluació, la recomanació i l’execució posterior dels procediments de control i de prevenció definits.
La norma EN 16636 substitueix la norma UNE 171210 per a les Bones pràctiques en els plans de desinfecció, desinsectació i desratització, per la qual cosa totes les empreses actualment certificades segons UNE 17120 hauran de renovar el seu certificat amb la nova norma i obtenir així el CEPA Certified.
Els organismes autoritzats per a la certificació EN 16636 poden consultar-se en la web de CEPA (veure aquí).
El podem ajudar amb la nostra consultoria CEP Certified per a aconseguir la certificació CEP. Sol·liciti’ns informació
