Curs Responsabilitat Social Corporativa

Objectius del Curs Responsabilitat Social

Els objectius del curs Responsabilitat Social Corporativa (RSC) son:

  • La integració de la Responsabilitat Social Corporativa al sistema de gestió de l’empresa.
  • Dotar als participants dels coneixements per aplicar polítiques de Responsabilitat Social Corporativa a les seves organitzacions o empreses, integrant-la al seu sistema  de gestió.
  • Conèixer les diferents eines per implementar estratègies de RSC, sistemes de mesura, gestió i avaluació més apropiades per les diferents entitats i como fer servir els processos existents.
  • Millorar la comunicació de la Responsabilitat Social Empresarial. El curs ajuda al participant a posar en valor aquelles accions i projectes socialmente responsables en los que estén implicados, logrando que sea una ventaja comercial para ellas.
  • Facilitar la implantació de la Responsabilitat Social a través d’un pla d’acció i de la integració de la RSC al sistema de gestió integrat.

Mètode del curs

Adaptem el curs a les necessitats de cada client. D’aquesta forma podem assegurar que el curs és actiu i participatiu a partir de diferents tallers pràctics que proposem i de casos pràctics.

Curs Responsabilitat Social Empresarial dirigit a

El curs va dirigit a totes aquelles persones interessades en conèixer la implicació d’aquesta nova gestió empresarial i a tots aquells que vulguin ampliar els seus coneixements i competències professionals en accions de RSC com ara integració en els seus sistemes de gestió actuals.

Programa del curs Responsabilitat Social Corporativa

El programa del curs Responsabilitat Social Corporativa es:

  1. La necessitat de la Responsabilitat Social
  2. Bases de la Responsabilitat Social
  3. Bones Pràctiques vinculades amb la Responsabilitat Social Corporativa.
  4. Certificat de Responsabilitat Social
  5. Memória de Responsabilidad Social Corporativa:
    • Memoria GRI – Global Reporting Initiative.
    • Forética – Sobre la cultura de la gestión ética y la responsabilidad social.
  6. Audtoria RSE
  7. Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa